Ben jij een commerciële administratieve tijger? Heb jij ervaring met het ondersteunen van een afdeling verkoop en ben je de rots in de branding om de administratie van een bedrijf mee op te zetten en op orde te houden? Vind je afwisseling in het werk belangrijk? Is het 4 keer een JA dan zijn we op zoek naar jou.

Help jij graag mee aan onze groei?

Securiskey in Breda verzorgt met een aantal zeer ervaren cybersecurity professionals 24 uur per dag en 7 dagen in de week securityservice bij onze klanten. Wij worden ingezet om alle security uitdagingen uit handen te nemen en de beveiliging van onze klanten naar het gewenste niveau te brengen zodat zij zich geen zorgen maken. Jij gaat samen met de afdeling verkoop ervoor zorgen dat ons klantenbestand gaat groeien. Daarnaast zorg je ervoor de klantenadministratie van ons bedrijf dagelijks op orde is en blijft.

Wie ga je doen?

In de dynamische wereld van cybersecurity ben jij binnen ons team van Securiskey de rots in de branding voor de afdeling verkoop. Je gaat potentiele klanten nabellen, je verstuurd verkoopinformatie en maakt afspraken voor de afdeling verkoop en directie. Daarnaast help je mee bij het uitwerken van offertes, beheer je het verkoopinformatiesysteem en bouwt mee aan een goede relatie van onze klanten. Daarnaast verricht je veel administratieve taken voor het bedrijf. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat kantoorartikelen up to date zijn, ontvang je onze bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken.

Kort gezegd je bent de ondersteuner van Securiskey waarop we kunnen bouwen.

Wie ben jij?

  • Beschikt over een afgeronde mbo-opleiding niveau 4, bij voorkeur commerciële richting.
  • Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je beschikt uiteraard over goede sociale, communicatieve en administratieve vaardigheden.
  • Ervaring met MS-officewerkpakketten is een vereiste.
  • Vanzelfsprekend werk je graag samen, ben je integer en denk je in oplossingen.

Maar bovenal ben je een proactieve en zelfstandige medewerker.

Wat krijg jij?

Werken bij onze platte no-nonsense organisatie is uitdagend, vandaar dat wij daar uiteraard iets tegenover zetten. Daar doen we niet moeilijk over.

Zo kom je te werken in een moderne CO2-neutrale werkomgeving voorzien van alle gemakken en gemakkelijk bereikbaar via het openbaar vervoer. Moet je snel even voor het werk naar buiten dan hebben we uiteraard een ’groene auto’ klaar staan. Wij houden van flexibiliteit en geven je veel verantwoordelijkheid, vandaar dat onze werktijden liggen tussen 7.00 en 18.00 uur.

Om jezelf te ontwikkelen en door te kunnen groeien binnen je vakgebied, het cybersecurity domein en Securiskey krijg je de beschikking over een persoonlijk opleidingsbudget. Het salaris dat we je bieden is marktconform en ligt tussen de € 2.200,00 en € 2.600,00 op basis van fulltime dienstverband.

Spreekt je dit aan

Stuur dan jouw CV en motivatiebrief voor 19 juni a.s. naar Henk.Hoogardie@all4people.nl. Wil je iets meer weten neem dan telefonisch contact op met Henk, hij is bereikbaar op 06-39884200.

Download vacaturetekst in pdf