Lansink BV heeft voor haar hoofdkantoor in Enschede een vacature voor een KVGM-coördinator.

Wie zijn wij?
Lansink BV is een landelijk opererende organisatie. Naast ons hoofdkantoor in Enschede, hebben wij vestigingen in Lelystad en Haarlem. Met gemiddeld 125 werknemers is Lansink BV één van de grotere vastgoedonderhoudsbedrijven van Nederland. In onze dienstverlening zijn we modern en digitaal georiënteerd en anderzijds hechten we veel waarde aan loyaliteit, traditie en het familiale karakter.

Ons dienstenpakket bestaat uit schilderwerk, beglazing, wandafwerking, gevelonderhoud, bouwkundig onderhoud en vloeren. (semi) Overheden, beheerders, woningstichtingen, beleggers, bouwbedrijven en zorginstellingen zijn onze opdrachtgevers.

Door het inzetten van onze kernwaarden; vakmanschap, betrokkenheid, professionaliteit, loyaliteit, daadkracht en kritisch vermogen streven wij naar hoge kwaliteit in uitvoering van ons werk. Dit doen wij op een resultaatgerichte en duurzame wijze. Wij willen dat onze klanten zowel voor uitvoering als na het gereed zijn van werkzaamheden het “mooi geregeld” gevoel beleven.

Wat ga je doen als KVGM – coördinator? 
De KVGM – coördinator die wij zoeken heeft overtuigingskracht, flexibel, oplossingsgericht, representatief en klantvriendelijk is. Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. Jouw werkzaamheden bestaan onder meer uit het digitaliseren en bijhouden van het KVGM-systeem, je voert werkplekinspecties en taak-risicoanalyses uit, je maakt een Plan van Aanpak, je inspecteert, registreert en rapporteert de geleverde kwaliteit, je begeleidt externe inspecties, veiligheidsinspecties, keuringen van gereedschappen, voert interne audits uit en je zorgt voor het instrueren en registreren van nieuw personeel.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor het veiligheidsbewust werken voor jezelf, jouw collega’s en derden
  • Je meldt afwijkingen en zorgt dat het bedrijf het VCA, ISO-certificaat en VGO-keurmerk behoudt.
  • Je draagt bij aan de ambitie om zowel op de PSO-ladder en de C0 2 prestatieladder te integreren in de organisatie.
  • Je zorgt voor het positief uitdragen van de bedrijfsregels, normen en waarden en je zorgt dat de arbeidsomstandigheden op de werkplek in orde zijn.
  • Van jou wordt verwacht dat je beslissingen kunt nemen op het gebied van de productievoortgang, ook bijvoorbeeld in het geval van calamiteiten.
  • Het bijhouden van KVGM-kennis en regels
  • Het maken van V&G-plannen en uitvoeren van veiligheidsinstructies
  • Daarbij hoort ook het digitaliseren en het op orde houden van het huidige KVGM-systeem waarop de behaalde certificaten betrekking hebben

Functie-eisen

  • Relevante HBO-opleiding / HBO werk- denkniveau
  • Hogere veiligheidskunde
  • Veiligheid voor operationeel
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift

Om de functie goed uit te oefenen kun je zelfstandig werken, kun je ‘je mannetje of vrouwtje’ staan en ben je een teamspeler met een proactieve en flexibele houding. Daarnaast ben je accuraat, integer en heb je een goed cijfermatig inzicht.

Wat biedt Lansink BV jou? 
Werken bij Lansink BV is werken bij een prachtig bedrijf waar je volop kansen krijgt om je te ontwikkelen! Wij zijn een werkgever met een breed pakket aan uitdagende opdrachten en zijn volop in beweging en focussen ons op de onderlinge samenwerking met het doel Lansink BV te laten groeien. De sfeer is informeel, leuk en gezellig, waardoor je je snel thuis zult voelen! Naast deze leuke werkplek bieden wij je een marktconform salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten?

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Kjell Mönnink (Directeur) via T 053-4359863. We horen graag van je!

Solliciteren op de functie van KVGM
Herken je jezelf in het bovenstaande profiel en is je enthousiasme over deze functie gewekt? Stel jezelf voor! Stuur dan je motivatiebrief + CV vóór 15 december naar gl.monnink@lansinkbv.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.