Wie zijn wij?

Lansink BV is van oudsher een schildersbedrijf dat in 1934 is opgericht in Enschede. Tegenwoordig is Lansink BV een landelijk opererend onderhouds-/ schildersbedrijf en hebben wij naast ons hoofdkantoor in Enschede, vestigingen in Lelystad en Haarlem. Met gemiddeld 125 werknemers is Lansink BV één van de grotere schildersbedrijven van Nederland waarbij het familiaire karakter behouden is gebleven.

Ons dienstenpakket bestaat uit schilderwerk, beglazing, wandafwerking, gevelonderhoud, bouwkundig onderhoud en vloeren. Overheden, beheerders, woningstichtingen, beleggers, bouwbedrijven, zorginstellingen en particulieren zijn onze opdrachtgevers.

Door het inzetten van onze kernwaarden; vakmanschap, betrokkenheid, professionaliteit, loyaliteit, daadkracht en kritisch vermogen streven wij naar excellentie in uitvoer in de schildersmarkt en naar nauwe klantrelaties voor maatwerk in de totaal vastgoed onderhoudsmarkt. Dit doen wij op een resultaatgerichte en duurzame wijze. Wij willen dat onze klanten zowel voor uitvoering als na het gereed zijn van werkzaamheden het “mooi geregeld” gevoel beleven.

Wat ga je doen als Medewerker Salaris- en personeelsadministratie? 

Wij zijn op zoek naar een leuke enthousiaste collega die wil meewerken in een klein en energiek team. In deze fulltime functie ben je verantwoordelijk voor een tijdige, juiste en volledige verwerking van mutaties in de salaris- en personeelsadministratie en verricht je ondersteunende werkzaamheden voor de HR- en financiële afdeling.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit

  • Het zorgdragen voor tijdige beschikbaarheid van alle informatie ten behoeve van een financieel gezonde bedrijfsvoering en het uitvoeren van juiste en tijdige administratieve processen binnen de onderneming
  • Het uitvoeren en ondersteunen ten aanzien van HR-taken zoals; tijdige (wekelijks) en correcte uitvoering van de uren- en salarisadministratie, personeelsadministratie, personeelsaanname, up-to-date houden van het personeelshandboek, coördineren van functioneringsgesprekken, ziekteverzuim, opleidingen en werkkleding
  • Algemeen ondersteunend bij de administratieve werkzaamheden
  • Administratieve ondersteuning juridische zaken en assurantiën
  • Beheer Wet Keten Aansprakelijkheid met betrekking tot onderaannemers en opdrachtgevers
  • Beantwoorden telefoon
  • Ondersteuning bieden bij afwezigheid van collega’s

Functie-eisen

  • MBO + Financieel – Administratief
  • Starter of enkele jaren ervaring met salaris- en personeelsadministratie en HR-taken
  • Kennis en ervaring met MS Office (met name Excel)
  • Kennis en ervaring boekhoudpakketten (AccountView)
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden

Om de functie goed uit te oefenen kun je zelfstandig werken, kun je ‘je mannetje of vrouwtje’ staan en ben je een teamspeler met een proactieve en flexibele houding. Daarnaast ben je accuraat, integer en heb je een goed cijfermatig inzicht.

Wat biedt Lansink BV jou? 

Werken bij Lansink BV in Enschede is werken bij een prachtig bedrijf! Wij zijn volop in beweging en focussen ons op de onderlinge samenwerking met het doel Lansink BV te laten groeien. De sfeer is informeel, leuk en gezellig, waardoor je je snel thuis zult voelen! Naast deze leuke werkplek bieden wij je een marktconform salaris.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten?

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Niels Schinkel (Controller) via T 053-4359863 of n.schinkel@lansinkbv.nl. We horen graag van je! Herken je jezelf in het bovenstaande profiel en is je enthousiasme over deze functie gewekt? Stel jezelf voor! Stuur dan je motivatiebrief + CV vóór 16 juli 2020 naar n.schinkel@lansinkbv.nl.

Wij willen benadrukken dat dit een fulltime functie betreft voor 37,5 uur per week. Sollicitaties voor een parttime invulling van deze functie worden niet in behandeling genomen.