Een uniek kantoor

Gaat je hart sneller kloppen van juridisch secretarieel werk en het managen van onze kantoororganisatie, maar vind je dat de sfeer ook moet kloppen?  Zo ja, dan zijn wij op zoek naar jou.

Je helpt ons vooruit

Wij zijn het meest in (financiële) zorgplicht gespecialiseerde niche-kantoor van Nederland. Ons team timmert flink aan de weg, vandaar dat het soms best druk en hectisch kan zijn. Wij zijn daarom op zoek naar de praktijkondersteuner die we op handen gaan dragen.

Je werkt samen en geeft leiding aan je andere collega op het secretariaat. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het verbeteren van digitaal uitgewerkte dictaten, het opnemen van de telefoon en het archiveren van documenten.

Je neemt proactief werk van de managing partner uit handen. Denk hierbij aan het redigeren van juridische teksten, het schrijven van e-mails, het archiveren van juridische documenten en het beheren van de debiteuren. Daarnaast bel en mail je veel met cliënten, leveranciers en uiteraard de rechtbank. Je zorgt voor het inrichten van werkplekken van nieuwe medewerkers en je helpt de managing partner bij het aansturen en verbeteren van de kantoororganisatie.

Als het hectisch wordt, blijven jij en je collega’s rustig

Een team waar je thuiskomt

Wij zijn een hecht team dat er alles aan doet om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen.  Je collega’s in het team zijn harde werkers, maar ook prettig in de omgang. Ze zijn servicegericht en commercieel. Er heerst een sfeer van samen aanpakken, gezelligheid en humor zijn net zo belangrijk. We houden regelmatig een barbecue en gaan een keer per jaar met hele kantoor op stap. Op vrijdagmiddag drinken we samen een borreltje.

Over ons ‘Zorgplicht Advocaten’

Wij zijn een gespecialiseerd niche-kantoor, gevestigd op een A-locatie in Waalwijk en behoren tot de top van Nederland binnen ons vakgebied. We houden niet zo van hiërarchie en hebben een frisse kijk op de advocatuur, met partners waar je gewoon ‘je’ tegen zegt.Cliënten en zakenpartners uit heel Nederland waarderen onze directheid en betrokkenheid. Als kantoor hechten we veel waarde aan professionaliteit, plezier in het werk en jouw persoonlijke groei. We zijn no-nonsense, recht door zee en hebben behoefte aan professionele backing en support die jij meebrengt. Het kantoor werkt inmiddels geheel digitaal. Die werkwijze heeft ons gebracht waar we nu staan.

Dit verwachten we van je

  • Minimaal afgeronde Mbo-opleiding niveau -4. Bij voorkeur richting secretarieel of officemanagement.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Heb je een afgeronde opleiding HBO-rechten? Ook dan komen we graag met je in contact. Ervaring is dan minder belangrijk.
  • Een aantal jaren ervaring als juridisch secretaresse of officemanager, bij voorkeur bij een advocaten- of deurwaarderskantoor.
  • We kunnen 4 dagen per week op je rekenen, waaronder de woensdag.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en MS Office.
  • De bereidheid om samen met de managing partner te werken aan verbetering en verdere professionalisering van de kantoororganisatie om zo onze groeiplannen te verwezenlijken.
  • Stressbestendig, proactief, flexibel én zin om bij een leuke club te starten.

Dit is wat wij je bieden

Leuke no-nonsense collega’s, goede ontwikkelmogelijkheden en uiteraard een marktconform salaris.

Solliciteer direct

Als je enthousiast bent geworden, laat ons dan direct weten waarom jij deel wilt uitmaken van ons team. Als je meer informatie wilt hebben over de functie dan kun je bellen of mailen met Henk Hoogardie van All4people. Je kunt Henk telefonische bereiken op: 085-3030949. Jouw motivatiebrief inclusief CV kun je richten aan: henk.hoogardie@all4people.nl.

Meer informatie over ons kantoor vind je op www.zorgplichtadvocaten.com en www.financieelrechtadvocaten.com